mandag den 29. april 2013

Barnevognskæde med ugler

Det er jo skønt, når veninderne får unger - så har man mulighed for at lave nogle af alle de fine baby-projekter, der kan findes på nettet. Og nu har jeg så endelig fået samlet den fine fine barnevognskæde, som er lavet efter Familie Journalens opskrift. Eller næsten efter opskriften i hvert fald...


Jeg må indrømme, at jeg ikke altid har tålmodighed til de der helt små hækleprojekter, så jeg droppede ørerne, lavede kun 6 halvcirkler til de små ugle-maver og da jeg nåede til fødderne, var jeg helt ved at give op. Det blev noget værre rod og de små orange klumper, jeg fik lavet, lignede slet ikke fødder...

Men jeg kunne jo ikke lade de små kræ være både øre- og fodløse, så jeg fandt en opskrift på små fine hjerter hos Ting og Tanker og de kunne snildt udgøre det for fødder.

2 kommentarer:

  1. Jeg havde også problemer med at få fødderne til at ligne en fod og ikke en orange klump. Mine ugler endte fodløse....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan blive noget gnidret med de småtterier. Men du kan nå det endnu! Eller også må dine ugler bare klare sig uden. :)
      Hilsner fra Astrid

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...