tirsdag den 23. april 2013

Metervis af Aida

Da jeg var i Berlin med min skønne canadiske veninde for nogle uge siden, slæbte hun mig med rundt i flere hobby-forretninger, hvor man kunne købe materialer til broderi. Hun sværger til korssting og fandt en masse gode ting - blandt andet disse lækre smalle bånd, som jeg også bare måtte have nogle meter af. - For de er da ideelle til suttesnore!




I går kunne jeg så ikke vente længere og måtte i gang med at producere mine ideer.


Første skridt på vej til en bunke suttesnore er taget… Fortsættelse følger. :)

4 kommentarer:

  1. Nøj hvor er de fede!!! Supergod ide.
    Kh Eva

    SvarSlet
  2. Tak! :) Jeg mangler kun et par stykker mere og så må jeg have gang i symaskinen.
    Hilsner fra Astrid

    SvarSlet
  3. Enig - de er cute :)
    Men hvad med at lave bælter? Kender en der gerne aftager...
    KH Kristin

    SvarSlet
    Svar
    1. Orv - god idé! Det må vi lige få aftalt i weekenden. :)
      Knus A

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...