fredag den 17. maj 2013

Boganmeldelse: Twisted Stitches

Jeg prøver på at lade være med at købe nye krea-bøger. Jeg gør ovenikøbet det, at jeg køber de krea-bøger, jeg selv ønsker mig til veninder, så jeg på den måde får styret min købelyst lidt. Det har jeg forsøgt med Phil Davisons lækre bog Twisted Stitches. Men da jeg efter min fødselsdag havde nogle gavepenge "tilovers" kunne jeg altså ikke dy mig.



Bogen er fyldt med opskrifter på skæve og skøre korsstingsprojekter med masser af insekter, blod og kranier. Mange af projekterne er lidt omfattende, men der også nogle små fine projekter i mellem (som passer bedre til mit temperament). Spørgsmålet er bare, hvad jeg skal starte med? Nålepuden med den afrevne finger, gravsten-bogmærket eller måske Roadkill Bunny-nøgleringen??




5 kommentarer:

  1. HA HA HA... hvor er den FED :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er simpelthen tosset med den. :)

      Slet
  2. Fantastisk! Den røg lige med min ønskeliste...!

    SvarSlet
  3. Fantastisk! Den er røget direkte på min ønskeliste...!

    SvarSlet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...