fredag den 24. maj 2013

GiveAway #1 - Barselspakke!

Så er jeg klar med min første give away! Og jeg håber, at du vil lege med! Gaven er en lille barselspakke bestående af en broderet suttesnor med overskæg, en simpel suttesnor med kassettebånd, en barnevognskæde med små ugler og et lille broderi, der siger velkommen til hjemmets nye hersker.



Alt, du skal gøre for at vinde, er at fortælle, hvem der skal nyde godt at gaven. Skriv i kommentarfeltet og du er med i lodtrækningen.

Jeg trækker den heldige vinder den 10. juni og du vil modtage en masse god karma og varme tanker, hvis du samtidig vil hjælpe mig med at sprede budskabet på Facebook, Twitter, din blog eller hvor du nu kan finde på!



Hvis du har lyst til at følge med fremadrettet, vil jeg blive mere end glad, hvis du bliver fast læser via bloglovin, e-mail eller blogger.com.

Ha' en skøn dag!

24 kommentarer:

  1. Min venindes kommende barn skal glædes med lækkerier, hvis jeg er den heldige vinder.
    Jeg har kun læst med et par dage, men har allerede fulgt din suttesnor DIY og fået broderi inspiration - fed blog, du holder dig! Jeg er med via bloglovin. God weekend :-)

    SvarSlet
  2. Min søde storesøster skal have gaven, hun fødte i marts en lille søn. Mvh Maibritt

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maibritt!
      Du har vundet! Er du sød at sende en mail til mig med din adresse?
      Kh Astrid

      Slet
  3. He he, den skal min egen dreng have hvis jeg vinder :-) Spreder straks budskabet på min blog

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare en fin giveaway... Hvis jeg er så heldig at vinde, skal min kommende (midt august) nevø have glæde af gaven. Han har været længe ventet, og svær at "producere" for min søster og mand, men han bliver SÅ skøn og forkælet:)

    Hilsen fra Helle S

    SvarSlet
  5. Meget meget fin give-away! Fantastisk. Min søde venindes lille barn, der snart skulle komme til verden, ville være den heldige.

    SvarSlet
  6. Uhhh den vil helt sikkert falde i god jord hos mine venindes nytilkomne baby. Mvh helena

    SvarSlet
  7. Det skal min datters veninde :-)
    Gitte
    Gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  8. Hvis jeg er heldig skal det være til min kommende nevø :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Hvis jeg er den heldige skal mit kommende barn blive ejer af disse skønne ting :-)

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  10. Åh nogle fine sager. Jeg ville nok give en af suttesnorene til min egen datter og resten af barselspakke ville ryge fluks videre til Fru Fausings Fiflerier :)
    Melder mig som læser på bloglovin'! Og deler på FB :)

    SvarSlet
  11. Lækkert :)

    Hvis jeg skulle være så heldig <3 så er det min søn skal være så heldig. Tiny Overlord passer perfekt til ham.
    Jeg deler fluks på face :)
    Ha en skøn dag

    Mvh Eva

    SvarSlet
  12. Åhh ja... min nevø skal være far til sommer... så den lækre give-away ryger klart i hans retning :-)

    SvarSlet
  13. Min gravide veninde har forsøgt at lave en barnevognskæde selv, lige præcis med ugler endda - og det lykkedes hende aldeles IKKE, og hun vil så gerne have en.
    Så hele sættet skal selvfølgelig i hendes retning - hun vil blive lykkelig for ugle kæden :)

    SvarSlet
  14. Min søster skal nyde godt af (noget) af gaven. Hun får en lille pige til sommer. Når jeg mener noget af gaven er det fordi at suttekæden med de små overskæg og det lille billede er alt for sejt - så det må komme i skuffen et års tid til det forhåbentlig er min tur :-)
    Mvh Stine BB, bjs_bis@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Sikke nogle smukke sager:) Tingene skulle klart være til min egen lille pige, som kommer til verden til efteråret:)
    Melder mig som læser på bloglovin', her virker rigtig rart!

    SvarSlet
  16. det skal den prnsesse vi venter til august. vi har haft en lang sej kamp for at nå hertil og nu er det virkelig. vi skal være forældre lige om straks:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  17. Flotte sager. Jeg vil give dem til vores vennepar der fik deres første barn her i midten af maj. Konrad skal drengen hedde :) Vi har endnu ikke haft fornøjelsen af at møde den unge fyr, men hvis man nu kunne medbringe sådanne lækkerier ville det jo kun være en bonus.

    SvarSlet
  18. Min elskede mor
    vernisa_95@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Ærlig talt, så ville jeg give det videre til min smukke kone, som netop har født mig en datter. Hun er så fantastisk en kvinde, og et meget stærkt menneske.

    SvarSlet
  20. Det skal min kærestes søster, der venter sit første barn, og derfor mangler alt :)

    SvarSlet
  21. Om jeg er så heldig at vinne, blir gaven nok delt opp en lille smule - da jeg er kommet i alderen hvor det virker som om alle er gravide eller nettopp har født. Bildet ville jeg nok beholde selv (eller til nød forære 4åringen her i hus) - det er da ALTFOR sejt til at give bort;)

    SvarSlet
  22. Min veninde har lige fået en dejlig lille pige - dem kunne jeg godt tænke mig at forkæle med dine fine sager.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...