mandag den 13. maj 2013

Kender du Ravelry?

For ikke så længe siden spurgte en af mine bedste kollegaer mig: "Kender du Ravelry?" Og jeg kunne svare ja, men samtidig havde jeg jo også helt glemt, at denne fantatiske side eksisterer propfyldt med GRATIS opskrifter og super gode ideer. Man skal bare oprette sig som bruger og vupti, så har man adgang til alle herlighederne!

Jeg skal helst ikke besøge hjemmesiden for tit. Hver gang jeg er derinde, finder jeg bare noget nyt, jeg gerne vil lave. Sidst fandt jeg en opskrift på nogle super skønne og enkle ugler, der er designet af Josephine Wu, som du kan læse meget mere om her: amorningcupofjo.blogspot.com




Jeg bliver simpelthen nødt til at lave dem - og snart! OG jeg må først gå ind på fantastiske Ravelry igen, når de er færdige (fingers crossed).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...