onsdag den 15. maj 2013

Suttesnore med fint broderi

Som jeg tidligere har fortalt her på bloggen, var jeg så heldig at finde noget lækkert Aida-bånd, da jeg var i Berlin. Endnu mere heldigt er det, at båndet er 18 mm ligesom meget skråbånd. Hvilket gør det meget let at lave fine og individuelle designs. Du kan her finde en DIY, der beskriver hvordan du syr super simple suttesnore.

Flere af suttesnorene herunder er lavet efter den opskrift.

 


Broderi ideer:

Mini-Brian og mini Angus er fra www.flipflopflyin.com og AC/DC logoet er hjemmelavet.



De små overskæg er hjemmelavede:






Ideen og mønsteret til elefanterne har jeg fra Glaphuset

Mønsteret til pac-man figurerne er fra magasinet Cross Stitcher

Alfabeterne er fra Korsstinghåndbogen af Jan Eaton


Hvis du bruger nogle af mine ideer, vil jeg meget gerne se, hvordan det er gået. Så link endelig herunder! :)

5 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Har selv lavet to med elefanter, men både pac man og skæg bliver skrevet på to do listen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Smid et endelig et link her, når du når til dem på din liste. :)
      Kh Astrid

      Slet
  2. Oh My, de er jo for nice! Gemmer straks som bookmark :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Og smid endelig et link her, hvis du ender med at lave nogle af dem. :)

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...