søndag den 19. maj 2013

Ubehøvlet korssting

Da jeg startede med at lave korssting igen som voksen, var det primært på grund af Julie Jacksons bog Subversive Cross Stitch. Den er fyldt med små enkle og ubehøvlede designs, som lige passede med mit temperament. Julie har også en fantastisk hjemmeside, hvor man kan købe mønstre som pdf-filer! Super fantastisk! Hun har oven i købet et par flotte alfabeter til gratis download, så det er bare med at komme derind.



Hun har en kærlig og sarkastisk tilgang til babyer og nye forældre med budskaber som "Babies Suck", "Stop Freaking Out" og "Look, who's a MILF!". Hendes design, der siger "Welcome, tiny overlord" indgår i min snarlige barselpakke-give-away. Så stay tuned!


6 kommentarer:

  1. Det skal jeg vist lige kigge på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig god fornøjelse med det! Hun har så mange skønne ting.

      Slet
  2. Fedt at se en anden der også er vild med broderi og kreativt! Astrid, du ryger ind på min blogliste i en fart! :o) Kig gerne forbi og se hvad jeg går og sysler med på http://leaslilleverden.blogspot.dk/

    God onsdag til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg kigger allerede nysgerrigt i dine mange fine idéer og ser frem til at følge dig i fremtiden.

      Rigtig god aften til dig også.

      Kh Astrid

      Slet
  3. Ha ha. Hun er jo fantastisk. Tak for det link - man kan jo næsten ikke lade nålen vente :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved det! Og det meste af det, er så simpelt, at det kan klares på en aften. Det er virkelig fedt!

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...