fredag den 14. juni 2013

Første forsøg på rock & roll patchwork

Efter en utrolig masse bøvl og strygeri, er det lykkes mig at producere det første patchwork a la rock & roll. Der skal vliseline til! Ellers er det helt umuligt... Men jeg er glad for resultatet, selvom det tager noget længere tid end med almindeligt stof og jeg glæder mig meget til at komme i gang med større projekter.


Jeg skal se, om jeg kan finde nogle t-shirts med mindre motiver på til fremtidige bolde... eller måske kan jeg finde noget printet jersey, som jeg kan supplere med... Men jeg synes, at resultatet er blevet fint og lukningen blev også en del pænere end mit første patchwork projekt. Denne gang har jeg også lagt en lille rasleboks i bolden.



Bolden er givet til min skønne kollega og tidligere dødsmetal groopie Anja, som går på barsel i dag.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin!!
    Fedt med det pæne og det "vilde" sammen. God idé at lave bolden i jersey fra trøjerne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaak. Jeg er også glad for den. Jeg mangler dog stadig materialer, men jeg håber, at jeg snart har nok til et tæppe. :)

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...