fredag den 7. juni 2013

Gaven til direktøren, der har alt

Min direktør går på pension i dag... Det er vi mange, der kede af og jeg vil jo gerne give ham en personlig gave for at sige tak og god fornøjelse fremadrettet. Jeg er dog sikker på, at han i dag får spandevis af vin, champagne og hvad der til hører til receptionen i dag.

Så what to do? Jo, jeg blev simpelthen nødt til at strikke ham et par strømper - selvom det krævede en anelse tilløb at spørge om hans skostørrelse... Men hvad er meget bedre end et par nye hjemmestrikkede sokker? Og hvor tit oplever man at få det? Nu krydser jeg så bare fingre for, at han bliver glad.




Rigtig god weekend derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...