mandag den 3. juni 2013

Indsamling/Rock & roll patchwork

Jeg har fået lyst til at lave patchwork rock & roll-style. Der ligger dog en udfordring i at skaffe de rigtige materialer. Indtil videre har min søde kæreste og min gode kammerat ofret et par rock t-shirts på det kreative alter. Men jeg har brug for mere, før jeg synes, at jeg kan gå i gang. Det er en hård kamp. Folk er enten ømme over deres t-shirts med det gamle yndlingsband eller også har de smidt dem ud for 15 år siden...

  

Jeg forstiller, at alt er muligt med de farverige rock motiver... Tæpper, puder, sansebolde... 
Ja, måske har I bedre ideer?


Jeg glæder mig til samlingen er alsidig og stor nok til de første projekter! Så jeg leder stadig med lys og lygte. Indtil da: Rock on!

5 kommentarer:

  1. Det bliver pivfrækt! Synes det er en banging idea ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg er spændt på, om det bliver lige så godt, som det er inde i mit hoved. :))

      Slet
    2. Tænkte på dig, da min dreng idag gylpede og jeg hu hej skulle have rent tøj, hvilket vi ikke havde med... Men så var der en HM og han fik den fineste rene AC/DC trøje... Så hvis du mangler, kan du finde en der og med småt print :-)

      Slet
    3. Jeg har faktisk været i H&M og kigge efter t-shirts. Jeg fandt en med Mick Jagger, men jeg skal måske liiige forbi og se efter en AC/DC. :)

      Slet
    4. De er nede blandt babytøjet....

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...