onsdag den 5. juni 2013

Projekt: personlig header

Der er mange(!!) fine headere i Blogland. Det er så mange kreative bud med billedkollager og flot grafik. Sådan en vil jeg også have! Så jeg har tænkt og tænkt og har nu valgt at min skal være et korsstingsbroderi. Så jeg har haft gang i papir og blyant og er kommet frem til et mønster...


Så nu er jeg gået i gang og det er naturligvis et større arbejde, fordi jeg selvfølgelig ikke synes, at jeg kunne nøjes med noget helt enkelt. Men jeg GLÆDER mig til den dag, hvor jeg kan opdatere siderne her med min egen fine header!

2 kommentarer:

  1. Kunne man "snyde" indtil da og lave det i excel med forskellige farve X'er? (så har jeg nemlig et projekt jeg lige skal prøve af der, først) Det ser vildt fedt ud, glæder mig til at se det færdigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kunne man da sagtens! Jeg har aldrig selv fået prøvet excel af, fordi der er noget med det at have det i hænderne... Men vis det lige, når du får det prøvet af.
      Jeg er gået all in på min header, nu må vi så bare se, hvor lang tid det kommer til at tage. :)

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...