tirsdag den 30. juli 2013

42

“The Answer to the Great Question... Of Life, the Universe and Everything... Is... Forty-two,' said Deep Thought, with infinite majesty and calm.” 
― Douglas AdamsThe Hitchhiker's Guide to the Galaxy



Dette burde jo have været mit indlæg nummer 42, så ville alt være gået op i en højere enhed. Men det passede ikke lige med min fantastiske kollega og ugentlige lunchbuddy's fødselsdag. Fra én nørd til en anden: tallet 42, så Rasmus kan få meningen med livet og svaret på alle spørgsmål op på væggen.

Tillykke med fødselsdagen, Rasmus! (Sidste torsdag...ahem...)

2 kommentarer:

  1. Elsker den bog, den er så sjov. I Berlin er der et hostel der har den som tema, lidt skægt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor sjovt! Det vidste jeg slet ikke! Det må jeg få set nærmere på næste gang, jeg er i byen. :)

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...