lørdag den 6. juli 2013

En byttehandel: clips og et fint fint penalhus for korssting!

Jeg har lavet et virkelig godt bytte med Gitte, der har bloggen Tanker fra Anker.

Jeg har været så heldig, at hun har syet et super fedt penalhus med neon-detajler og så har jeg fået en bunke virkelig fine clips til suttesnore (og hvad man ellers kan finde på at bruge dem til).


I bytte har hun fået en QR-kode, der henviser til hende blog og en suttesnor, hvor hun selv har valgt design. :)



Husk at besøge Gittes blog! Hun laver SÅ mange ting, som jeg er lidt misundelig på.

4 kommentarer:

  1. Sikke en fin byttehandel! Det er lækre ting alle sammen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes bestemt også, at det er et rigtig god bytte! :)

      Slet
  2. Det er jeg glad for at høre, for jeg er også yderst tilfreds med byttehandlen :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...