lørdag den 27. juli 2013

Vintage top og en lumsk lynlås

Jeg gennemgik mine stofbunker og pludselig dukkede en fin pink top i råsilke op.  Det viser sig, at min mor har syet den, da hun gik på seminaret (hvilket altså var i slutningen af 1960'erne!!!). Jeg prøvede den på, hvilket gik meget godt. Den havde en fin pasform og farven er jo dejlig sommerlig. Men det blev lidt en udfordring, da jeg skulle have den af igen... Jeg er en smule mere... ahem... "udstyret" end min kære mor, så den sad lidt fast... Så jeg måtte hellere finde en lynlås. Denne gang gik jeg i min mors reserver og fandt en fin fin gammel turkis lynlås.



Som tidligere nævnt er jeg ikke super trænet i af sy - hvilket billedet af mit første forsøg med lynlåsen helt klart beviser...... Det skal dog lige nævnes, at det så rigtig fint ud på forsiden!












Nå, men i andet forsøg lykkedes det og nu er den lidt lettere at få af og på.

6 kommentarer:

  1. Den er lækker og du ser godt ud i den. Og sejt med lidt genbrug :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker! Det er skønt med den slags gamle skatte. :)

      Slet
  2. Svar
    1. Ja, selvom liiige skal overvinde mig selv, for jeg går ellers aldrig i pink. :)

      Slet
  3. Wow, den er fin. Og hvor fantastisk at den lige passer!
    Modigt med lynlåsen - og smart.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er ret heldig, at Mutti og jeg er nogenlunde samme størrelse. :) Og tak!

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...