tirsdag den 27. august 2013

"Der er stadig ledige pladser..."

Jeg har været så heldig at få plads på en tryk og broderi workshop hos Charlotte Wiegand og måske er den også noget for dig? Charlotte fortæller mig, at der stadig er få ledige pladser. Du kan finde det samlede program for efteråret på Emilielundens her:


Alle deres kurser ser spændende ud, men efter jeg havde læst Den lilla elefants oplevelser på Tryk og broderi-workshoppen, måtte jeg bare melde mig til! Jeg glæder mig helt vildt meget og er allerede i gang med at finde ting, som jeg kan bruge.



2 kommentarer:

  1. For filan det lyder godt... Det ville godt nok være et par dejlige dage... Glæder mig til at se hvad du finder på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder jeg mig også til at se! Forhåbentlig en hel masse godt! Det kunne være hyggeligt, hvis du kunne komme med.

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...