søndag den 11. august 2013

DIY: Brodér briller og ugler

Når man skal brodere suttesnore, skal man have små fine og mest af alt smalle mønstre. De er ikke altid lige til at finde. Det Aida-bånd, jeg bruger til mine suttesnore, har kun 10 tern på tværs, jeg har tegnet lidt forskellige ting, der kan broderes. Tidligere har det været overskæg og AC/DC - denne gang er det ugler og briller. :)

Du kan finde min opskrift på en super simpel suttesnor her.


Hvis du bruger mine mønstre, er du mere end velkommen til at smide et link i kommentarboksen. Og tak til Gitte fra Tanker fra Anker, der huskede mig på, at man kan lave fine ting i excel :)



8 kommentarer:

  1. Det er godt nok nogle fine mønstre excel og du har produceret. Bliver nok nødt til at låne dem en dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig til at se, hvad du vil bruge dem til. :)

      Slet
  2. Hov har lige set at du har linket til min give away! Hvor er du sød!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og naturligvis! Det er en superskøn give away!

      Slet
  3. Ej hvor er det en god ide! Og sådan nogle søde motiver du har lavet! Godt gået :-) Mange hilsner fra min lille verden

    SvarSlet
  4. Fine små mønstre.. Tror de bliver kopieret og nok brugt på et kort en dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. God idé! Smid endelig et link her, når du kommer så langt. :)

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...