torsdag den 8. august 2013

GiveAway #2 - Har du noget, der skal fejres?


Der er altid noget, der kan fejres og jeg er simpelthen så glad for min flagguirlande, der stadig hænger og pynter mit vindue. Derfor har jeg besluttet at give en væk!

Har du lyst til at gøre hverdagen lidt mere festlig? Det eneste, du skal gøre for at vinde, er at skrive i kommentarfeltet, hvad du kunne tænke dig at fejre. (Og husk at skrive din e-mail adresse, hvis du ikke har en blog.)

Jeg trækker en vinder den 23. august. Karmapoint og venlig tanker uddeles med rund hånd, hvis du vil hjælpe mig med at sprede budskabet på Facebook, Twitter, din blog eller hvor du nu kan finde på!



Hvis du har lyst til at følge med fremadrettet, vil jeg blive mere end glad, hvis du bliver fast læser via bloglovin, e-mail eller blogger.com.

31 kommentarer:

  1. Jeg skal (meget forhåbentlig) fejre inden længe, at jeg bliver færdig som kandidat. JUBII! :D Sådan en smuk flagranke, ville være super at fejre det med.

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Du har altså de bedste giveaways :) skal fejre Livet, og hver ny dejlig dag som begynder :) mvh liindved@gmail.com

    SvarSlet
  3. Sådan en flag guirlande kunne jeg godt bruge til at pynte i vores vinduer... kan altid finde noget at fejre om ikke andet at jeg forhåbentlig skal starte uddannelse:)

    SvarSlet
  4. Ej hvor er den flot :) den vil pynte til fødselsdage her hjemme :D

    SvarSlet
  5. det næste der skal fejres er mindstepigens 2 års dag og indtil videre har den faste ranke været af den kedelige papirslags fra supermarkedet så den her ville da være skøn at få op at hænge i stedet :) krydser fingre

    sandravarn@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg elsker de flag guirlander men er ik kreativ nok til at selv at lave dem så jeg sukker hver gang jeg ser andre med dem.

    Den vil komme op til jul og til fødsesldage

    -Anette
    Gruzlie(a)hotmail(dot)com


    kig forbi min blog og vind et par solbriller tid dig selv, kæresten, bedste veninden, søsteren eller hvem du nu syntes fortener et par nye solbriller http://anettesuniversdk.blogspot.dk/2013/07/hurra-hurra-hurra-3-ar-3-give-away.html

    SvarSlet
  7. Jeg kunne da helt klart tenke mig at henge dem opp i vinduet når jeg fylder år i september;)

    SvarSlet
  8. Skal snart fejre bryllupsdag og der ville flagene være perfekte
    mwilms@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg glæder mig til snart at kunne fejre min kærestes og min 1½ års dag! :)

    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg ville fejre, at jeg har verdens bedste familie og venner... "skylder" et par fødselsdage... så jeg har rigeligt at bruge den lækker flagguirlande til :-D

    SvarSlet
  11. Den er godt nok fin. Jamen både søsteren, broderen og manden har fødselsdag indenfor 3 uger - så der er masser af anledninger for at pynte op! Men allermest til november, hvor lillebrøster gerne skulle ankomme. OM der skal så flages for ham/hende eller for MIG som har kæmpet mig igennem endnu en graviditet og fødsel... Ja, det er så spørgsmålet.. Udadtil bliver der nok flaget for ham/hende, men inderst.. så fejrer jeg nok mig selv.
    Følger på blogloving og har delt på FB

    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  12. Hvor er den fin :)
    Jeg kunne godt bruge sådan en til festlige lejligheder når der er fødselsdag i familien :)
    Kh Sabrina / www.brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Det første jeg vil fejre, er at jeg var den heldige som vandt flagranken.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  14. Det er da den fedeste ting at kunne hænge op til fest
    annettethyde@gmail.com

    SvarSlet
  15. Den første fejring er at min datter skal starte i skole :-)

    derudover er der jo fødselsdage, måske et bryllup næste år og diverse andre ting - man kan velaltid finde noget at fejre :-)

    mvh
    Katrine Kastberg
    aksgk@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg blir 30 den 27 August og det skal fejres :0)

    Mvh Eva / eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Hvor er den flot! Jeg ville starte med at fejre ny lejlighed og ny nevø :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  18. Den er så fin, den flagranke. Den ville være perfekt til fejring af min fødselsdag samt vores 2 års bryllupsdag i efteråret.

    SvarSlet
  19. Jeg vil give det videre til min veninde i USA. Den vil hun blive så glad for.

    SvarSlet
  20. Dejlig give away! Jeg vil fejre det hver gang, min datter kommer på besøg. Hun er 19 og flyttede hjemmefra i sommerferien.
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)
    Mail: grundstednielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Hvor er den fin!Lige noget vi kan bruge til, når vores mindste datter snart har fødselsdag.

    SvarSlet
  22. Jeg fylder snart år og min dreng skal snart fejre sin første fødselsdag, så den vil få travlt hjemme hos os :-)

    SvarSlet
  23. Jeg vil fejre at mit yngste barn skal starte i 0. klasse og jeg ikke er små børn familie længere hurra :-)
    Og så skal flagene da op hver gang vi fejrer fødselsdag :-)
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne fejre at jeg har haft en dejlig sommer uden depressioner. Det har været skønt, befriende og nødvendigt.

    -Kay

    SvarSlet
  25. Skøn præmie, og med to fødselsdage i september, krydser jeg fingre :)

    SvarSlet
  26. Den er vel nok fin!
    Jeg er med :-)

    SvarSlet
  27. Bum Bum - alt hvad der fejres kan selvfølgelig ;o)

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne vinde og har også delt den på min blog denkreativeidemager.blogspot.com

    SvarSlet
  29. Hvor er den fin.. Hvis jeg vandt skulle den op og hænge til november hvor vi flytter ind i drømmehuset eller måske allerede til okt. hvor jeg bliver 30 :)

    Gulstorff1983@gmail.com
    Denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  30. Hvor er den fin! :-) Skal fejre mig- jeg bliver 40 (lidt for) snart... uhhh!

    SvarSlet
  31. Er det kedeligt, hvis vi bare godt kunne bruge flagene til at fejre en fødselsdag... Manden blir sørme 40 lige om lidt :-)

    Jeg har også delt på min blog www.MinKusineMaria.dk, hvor jeg skriver om sprogstimulerende aktiviteter med børn i hverdagen.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...