torsdag den 29. august 2013

Krea-syge i Blogland

Jeg tror, at det der med at have gang i flere projekter på én gang, er en fælles sygdom i Blogland. Jeg ser konstant nye ting, som jeg bliver inspireret af og der er bare alt for lidt tid til at nå det hele... Jeg når et stykke vej i et projekt og så finder jeg ny inspirationer hos andre bloggere eller fra magasiner og så skal jeg liiige også prøve det. Lige nu har jeg gang i flere ting... og jeg synes måske, at jeg burde tage mig sammen og blive færdig, inden jeg går i gang med mere... hvis jeg kan...




Det evige evigheds-hækle-projekt. Altså jeg er da nået lidt længere, men målet er da, at det skal tages i brug her i efteråret, så jeg må hellere tage mig lidt sammen.




Jeg er midt i tegneriet på et nyt cover til min kammerats iPhone. Lige nu har han dog tegningen, fordi baggrunden ikke "er som i spillet..." ... ...



To styk landkort er prikket klar til broderi... Og da de begge er gaver, skal de altså snart være klar!



Flere hagesmække med Aida-mellemværk halvt syet. Nogle er bare klippet og ligger klar. Nogle har fået syet skråbånd halvt på... Tsk tsk tsk...



Da jeg ryddede op forleden fandt jeg endnu et evighedsprojekt - mit Ed Hardy Blooming Skull broderi, som jeg "lykkeligt" havde glemt og egentligt helt vildt gerne vil have færdigt... Men det tager så lang tid!



Årets første julegave er godt i gang, men der er stadig laaang vej endnu... Heldigvis er der lang tid til jul - og måske ender det med at blive den eneste selvgjorte gave. Det vil tiden vise...










Og så er der jo alle de ting, der er på tegnebrættet... Men jeg burde altså se at blive færdig... Bare med noget af det!

6 kommentarer:

  1. Ja, det kender jeg også godt. Der er for megen inspiration, for mange igangværende projekter, og alt, alt for lidt tid!!
    Men sikke nogle fine sager. Jeg håber du kommer igennem bunken, så der bliver plads til nye, spændende projekter. Jeg glæder mig til at se det færdige halstørklæde ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg håber også, at jeg snart kommer igennem bunkerne... :)Specielt fordi min fingrer kribler efter alle mulige andre ting. Men jeg prøver virkelig! at tage mig sammen. :)

      Slet
  2. Uh, jo den kender jeg godt. Klippede til en mulepose/taske i går, har liggende til en kjole til trunten, strikker på trøje til gavstrikken, tørklæde som skal pyntes....og ja så de bunker af stof der ligger og venter på at jeg sætter saksen i.
    Lækre ting du er i gang med - glæder mig til at se dem færdige.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder til, at du også har din sag for med flere projekter. :) Jeg bliver helt forpustet, når jeg tænker på alt det, der ligger. Men nu skal noget af det altså snart være færdigt! :)
      God weekend!
      A

      Slet
  3. Ej hvor cool!! Du har godt nok også gang i meget *lol* er du blevet færdig med landkortene??? Det ser vældig spændende ud!
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har efterhånden lavet en del landkort. :) Og jeg er i gang med et nyt, hvor jeg laver logoerne fra min australske yndlingsbands på et kort over Australien. Jeg håber, at det bliver som jeg forestiller mig inde i hovedet! :)

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...