tirsdag den 6. august 2013

Suttesnore på bestilling

Min søster og min veninde har bestilt suttesnore. En skulle være fjollet og en skulle være med ugler...


Jeg har længe haft lyst til at forsøge mig med briller og har fået lavet et par små fine mønstre. Uglen er også mit eget design. Nu leder jeg efter et program eller en hjemmeside, hvor jeg let kan tegne mønstrene ind, så jeg kan dele dem med jer. De andre gange, jeg har delt mønstre, synes jeg, at det har  været bøvlet og resultatet tvivlsomt. Nogle ideer?



12 kommentarer:

  1. Ej men for filan, hvor er de fine. Hvad mon du tager for en suttesnor? Er vild med den med skæg og den med briller :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak. :) Det er lidt forskelligt... Det kom an på, hvor meget "udstyr", du skal have med. Men skriv mig en mail - så vi finder ud af noget. :)

      Slet
  2. Hvor er de seje :-) Og meget fine klips ;-) godt at se at du kan bruge dem.
    Har du overvejet excel? Det kan jo bruges til mange ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nogle fantastisk fine clips. :)
      Jeg ved ikke, hvorfor jeg altid glemmer excel? Måske fordi jeg bruger halvdelen af min arbejdstid foran programmet og derfor ikke kan se skoven for bare træer. Jeg prøver det straks!
      Tak. :)

      Slet
  3. De er simpelthen bare fine begge to. Sikke forskellige udtryk uglerne får med forskellige øjne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :) Jeg er i gang med at lave et mønster, jeg kan dele. Så kan du måske prøve det selv? :)

      Slet
  4. De er meget flotte, suttesnorene :) Måske kan du få glæde af at bruge Paint til mønstrene - Natazcha har skrevet en lille guide til, hvordan hun gør: http://blog.natazcha.dk/en-lille-mini-guide/

    Held & lykke med det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet! Det vil jeg helt sikkert forsøge mig med! :)

      Slet
  5. Prøv KG Chart. Det er et program til at tegne korsstingsmønstre i og det er freeware. Det er faktisk rigtigt godt.

    /Tea

    SvarSlet
    Svar
    1. UH... det ser rigtig lovende ud... Desværre kan jeg ikke lige finde en MAC-version... :( Men man kan jo ikke få det hele. :)

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...