torsdag den 5. september 2013

Die HausFrau har fået et nyt power tool!

Jeg har givet mig selv et nyt stykke legetøj... Jeg tænkte: om jeg har gang i 10 eller 20 projekter samtidig; det er vel ligegyldigt! :) Jeg kunne simpelthen ikke lade være og jeg glæder mig til at lære at bruge mit nye værktøj. 
Min nye ven har masser af power og leveres med bor i forskellige størrelser og et gravørsæt... Jeg har SÅ mange ting, jeg gerne vil prøve af, så forbered dig på at høre mere lovprisning (eller måske frustration) om min nye maskine. :)

4 kommentarer:

  1. Haha sejt! Kan ikke helt fornemme hvor stor den satan der er? Den ser vildt lille ud på nederste billede (og nej ikke pga. billedet størrelse haha)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er heller ikke ret stor. Cirka 20 centimeter... Men stadig lidt af et bæst. :D

      Slet
  2. Glæder mig så meget til at se hvad du kan få ud af dit nye powertool :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også mere end spændt på, om ideerne rent faktisk kan lade sig gøre!

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...