tirsdag den 24. september 2013

En brodøse møder Grob

Da Stine fra Teater Grob efterlyste en brodøse på Facebook, var jeg så heldig, at Thea/Vaskavulla ledte dem i min retning. Teateret skulle bruge en masse broderede QR-koder til en konkurrence. Så i sidste uge broderede jeg som aldrig før, konkurrencen er klar og nu kan du også være med! 


Koderne hænger forskellige steder på Nørrebro i København og alt du skal gøre er, at finde dem, scanne dem og deltage i konkurrencen om en masse fede teater ting. Du finder koderne hos Bevars, Superkaffeforsyningen, Soupanatural, PRAG, Damernes Magasin og Nordisk Brødhus.

Læs mere om det hele på Teater Grobs Facebook side.

Følg også med her, for snart laver jeg en give away i samarbejde med teateret. 



4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak Thea! Jeg er også selv ganske tilfreds. Husk at deltage i konkurrence. :)

      Slet
  2. Ahh men hvor er du sej... Og flotte er de blevet :-) Og taaaaaak for den fine overraskelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte. Og velbekomme! Jeg glæder mig til at se, hvad du får ud af dem.:)

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...