fredag den 13. september 2013

En diamant af garn

Jeg skal øve mig... Det er lidt tricky at arbejde med mit lille powertool, som jeg ynder at kalde Bæstet. Men i mit projekt #2 er jeg da nået op på 8 huller og har lært et par ting eller to.


Jeg har blandt andet lært, at plastik smelter, når det bliver udsat for varme... fx fra et bor... (Ja, det kunne man måske have sagt sig selv... ...!) Hvilket også betyder, at der er stor størrelsesforskel på hul nummer 1 og hul nummer 8. Du kan måske skimte det på billedet herunder. 


Jeg har talt med min lokale værktøjsmand (som mente, at jeg skulle være kommet til ham, før jeg købte Bæstet... ahem...) og han gav mig nogle andre bor og lidt gode råd, så næste gang bliver hullerne forhåbentlig lidt mere af samme størrelse.

Når det så er sagt, jeg så er jeg faktisk nogenlunde tilfreds med resultatet af mine anstrengelser, nemlig en lille fin æske prydet med en diamant, som kan rumme de fineste skatte.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...