onsdag den 25. september 2013

GiveAway #3: Teaterbilletter og en mulepose!

I forbindelse med det projekt jeg har lavet for Teater Grob, har jeg fået lov til at lave en skøn GiveAway til dig derude! Du kan vinde to billetter til en valgfri forestilling og en valgfri mulepose med et fedt design!

Om Teater Grob:
"Veloplagt, satirisk komedie udstiller de forkælede danskeres velfærdsproblemer på Teater Grob."

"Med sit finurlige navn, sin thirtysomething-signatur og sine karakteristiske forestillinger er Teater Grob et københavner teater med aftryk." 



Alt du skal gøre for at vinde er at skrive i kommentarfeltet, hvilken forestilling du kunne tænke dig at se og hvilken mulepose, du kunne tænke dig at vinde. Husk at skrive din mailadresse, hvis du ikke har en blog, ellers kan jeg ikke finde dig! Jeg trækker en vinder den 9. oktober.

Du finder Teater Grobs forestillinger her og deres webshop her.

Der uddeles som altid varme tanker og karmapoint, hvis du vælger at dele min give away et eller andet sted i dit univers af sociale medier. :)

Hvis du har lyst til at følge med her på bloggen fremadrettet, vil jeg blive mere end glad, hvis du bliver fast læser via bloglovin, e-mail eller blogger.com.

Ha' det skønt derude!

11 kommentarer:

  1. Hvor fin en præmie. :) Jeg vil gerne med kæresten ind og se 'Afdelingen for mindre planter', og så ønsker jeg mig muleposen med egernet og pistolen. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Så fin en give away jeg er klart med, og jeg nyder virkelig at læse med hos dig, er selv gået igang med broderinålen. Tote posen med bombekaffekanden må passe til kaffe-Karen også vil jeg gerne se Peter og elgen.
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  3. Virkelig flotte broderede QR-koder :)
    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se forestillingen Kærligheden overvinder alt og min favorit tote bag er den med bjørnen.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. fed giveaway! Jeg kunne godt tænke mig at se kærligheden overvinder alt :) og denne mulepose: http://artrebels.com/shop/stores/grob/products/4924-tote-bag-with-hand-grenade-grob
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne invitere en sød fyr i mit liv med inde og se denne: WARSZAWA - Girls! Girls! Girls. Og jeg kan jo næsten ikke vælge mellem de fine net, men jeg er helt forelsket i det fine med egernet og pistolen:-)
    KH Trine (Trinestevn@yahoo.dk)

    SvarSlet
  6. Deltager :-)
    Totebag: http://artrebels.com/shop/stores/grob/products/5003-tote-bag-with-crying-bear-
    Forestilling: Hotel Nelson
    Super fed giveaway
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg kunne godt tænke mig at se forestillingen "kærligheden overvinder alt" samt muleposen med uglen :-)

    anna.k.eriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Hvor er det fedt med en giveaway der ikke (udelukkende) er baseret på et decideret produkt, men også en oplevelse. Jeg kunne godt tænke mig at se "Warszawa - girls! girls! girls!" og muleposen med uglen vil jeg gerne hænge over min skulder :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  9. Hvor var det godt jeg blev guidet herind. Jeg vil virkelig gerne se Made in India og så ville bjørnen på muleposen være sej at tage med på biblioteket :-)

    SvarSlet
  10. Ih, en lækker præmie!

    Jeg ville nok vælge denne forestilling: WARSZAWA - girls girls girls!
    og så posen med uglen!
    Jeg er et meget stort teatermenneske, og krydser derfor alt, hvad jeg har, for at vinde!

    Malene Matzen
    malenematzen@outlook.dk
    www.malenematzen.dk

    SvarSlet
  11. Hvis jeg vandt, ville jeg give mine to dejlige veninder i København billetter til Heidi i muleposen med håndgranatkaffen.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...