tirsdag den 3. september 2013

Kan du tegne?

Det kan jeg nemlig ikke! I hvert fald ikke som jeg gerne ville kunne tegne lige nu, hvor jeg gerne vil have ført en idé ud i livet. Men måske kan du tegne og måske er du ovenikøbet frisk på en bytter?

Baggrunden for min idé er, at min mors familienavn har et våbenskjold. Jeg ved egentlig ikke hvorfor. Der er vist umiddelbart ingen adelige eller andre fancy-pants i den nærmeste familie. Men navnet er beskyttet og er samtidig kortlagt fra ende til anden, så måske er der nogle fine mennesker meget langt tilbage i tiden? Våbenskjoldet har hængt på min mors væg i form af et fint broderi, så længe jeg kan huske.


Og nu tænker jeg: Jeg vil da også have et våbenskjold! Et Rock & Roll HausFrau våbenskjold! Og jeg vil gerne have det tegnet i sådan en old-school-sailor-tattoo-stil, men mine evner er virkeligt voldsomt begrænset i den retning... Så... kan du tegne? Eller kender du en, der kan tegne? Så vil jeg meget(!) gerne høre fra dig, så vi måske kan få en byttehandel op at stå.

2 kommentarer:

  1. Prøv at skrive til Natacha med bloggen Artsy Fartsy: http://blog.natazcha.dk/ - hun er smadderdygtig til at tegne! Hils fra mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Hende vil jeg da liiige kigge lidt nærmere på! Tak for tippet.
      Hilsner fra Astrid

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...