lørdag den 7. september 2013

Mit første hul...

Jeg lagde forsigtigt ud, da jeg skulle afprøve "dyret" for første gang. For at holde det simpelt valgte jeg at bore et enkelt hul i mit første projekt.


Jeg har lavet en knap med en figur fra Space Invaders og den skulle monteres på en lille akrylæske fra Søstrene Grene.


Det første hul gik faktisk helt okay! Min Dremel er ikke så handy, som jeg havde håbet, men jeg tænker, at jeg nok skal få taget på den. Der skal nok bare lidt øvelse til.


Og så en lille klat lim og voila! Æsken har fået en knap. :)




2 kommentarer:

  1. Sikke fin den er blevet med power hul og broderet knap :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg synes faktisk også selv, at det er blev ret fint med den blanding af materialer. :)

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...