torsdag den 19. september 2013

Workshop forberedelser

Der er kun en måned til jeg skal på Tryk- og broderi workshop på Emilielunden og jeg glæder mig! På opfordring fra Carina/Den lilla elefant er jeg begyndt at samle ting, sammen som jeg vil eksperimentere med at trykke og brodere på. Og her kommer min skønne og ikke mindst gavmilde veninde Line ind i billedet.


Hun har nemlig en superlækker overlocker.
Og så er hun noget så hurtigt på fingrene!











Og vupti! Så er en masse farverige net er gjort klar, så de kan trykkes på, broderes på og ikke mindst eksperimenteres med, hvorefter de er lige til at sy sammen! Taaak Line! :)



4 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig SÅ meget til, at se hvad du får lavet.. Husk at vise det frem på bloggen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare rolig, jeg skal nok både viser successerne og katastroferne. :)

      Slet
  2. Line siger velbekomme :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så dejligt, at du vil hjælpe! Knus.

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...